Genital bölgede PRP kimlere uygulanır?

Genital bölgede  PRP (Platelet Rich Plasma); kişinin kendi kanından hazırlanan plazmanın dış ve iç genital bölgeye uygulamasını içerir. Vajina içine veya dış kısmına yapılabilir. Dış genital bölgede yüzeysel düzleşme ve gençleştirme yapar. Çöküntü, renk koyulaşması ve kırışıklıkları giderir; dolgunluk ve parlaklık sağlar.

Genital Bölgede PRP Uygulamaları?

Genital Bölgede PRP Uygulaması Nasıl Etki Eder?

Genital bölgede PRP tedavisinde Plateletlerin (trombositler) hemostaz (kanın pıhtılaşma) dışındaki önemi, içerdiği büyüme faktörleri ve sitokinlerle yara iyileşmesini başlatır ve düzenler. Daha önce yayınlarda gösterilmiştir ki PRP ; yara iyileşmesi ve doku yenilenmesinde oldukça etkilidir. İşte tüm bu nedenlerle genital bölgenin  gençleştirilmesi  , cinsel isteksizlik gibi konularda da PRP  uygulamaları gündeme gelmiştir.

Genital Bölgede PRP Nerelerde Kullanılır?

Cinsel  bölgede prp  dış genital veya iç genital bölgeye  o shot bölgeye uygulanabilir. Vajina içine yaptığımız genital PRP uygulamalarında amacımız , doku yenilemesi sağlayarak cinsel isteksizlik ve orgazm üzerinde olumlu etkiler yaratmaktır.

Yine menopozdaki kadınlarda ortaya çıkan vajinal kuruluk tedavisinde de biz genital / vajinal PRP uygulamaları ile vajinanın yenilenmesini  (rejuvenasyon) sağlamaktayız .

PRP nin bir diğer kullanım alanıda tamamen kozmetik amaçlı olarak, dış genital bölgenin (labium majus) sıkılaştırılması ve gençleştirilmesine yönelik uygulamalardır.

Genital Bölgede PRP Neden Uygulanır?

Genital PRP'nin uygulama alanları

–  Labia Majora (Dış dudaklara) gençleştirme ve renk açma için genital bölge PRP si uygulanabilir.

– İdrar kaçırma tedavisine yardımcı olmak amacı ile , vajina üst duvarı ilr üretra(işeme borusu) arasına genital PRP  uygulanabilir.

– Epizyotomi ( doğumda oluşan kesi) skarlarının düzeltilmesinde genital PRP uygulaması yapılabilir.

– Vajina içine , vajinal kuruluk ve ağrılı cinsel ilişkinin azaltılması için genital PRP uygulaması yapılabilir.

– Klitoris, G noktası ve vajinanın duyarlı noktalarına ,O shot (orgazm tedavisi) için genital PRP uygulaması yapılabilir.

Genital Bölgede PRP Nasıl Uygulanır?

– Çok noktalı enjeksiyon tekniği; PRP yapılacak bölgeye belli bir sistematik içinde  çok sayıda enjeksiyon uygulanır.

– Tünel Tekniği…

– Genital bölge PRP uygulamalrı; 2-3 hafta ara ile 3-4 kez uygulanır.

jinekoloji prp uygulamalrı kimlere Uygulanamaz (Kontrendikedir) ?

Ciddi pıhtılaşma bozukluğu olanlara, antikoagülan (kan sulandırıcı) tedavi alanlara, kronik karaciğer hastalığı olanlara genital PRP  uygulaması yapılamaz. Ayrıca bağışıklık sistemi ile ilgili kronik hastalığı olanlarada genital bölge  PRP tedavisi uygulamak doğru değildir. Gebelik ve lohusalık dönemide genital PRP uygulamaları için uygun dönemler değildir.

Genital bölgede PRP ağrı yapar mı?

Jinekoloji prp İşlemi  ağrılı bir işlem değildir. Vücudun herhangi bir bölgesine uygulanan PRP işleminde ne kadar agrı/acı hissi var ise ,jinekoloji bölgesinde hissedilende o kadardır .İşlem sonrası hasta hemen eve gidebilir . Genital bölge PRP tedavisi sonrası  bir hafta ilişki yasağı dışında hiçbir kısıtlamaya gerek yoktur.

Genital prp Estetik Cerrahi Uygulamaları fiyat fiyatı fiyatları Hakkında Detaylı Bilgi Almak için iletişim :02667133327

bandırmaprp bursaa prp prptedavisi prp fiyat fiyatı çanakkale balıkesir prpdoktor prpklinik jinekologprp prpdoktoru