Lazerle Vajina Beyazlatma

Vajina Beyazlatma Nedir?

Kadın genital bölgede en sık gerçekleştirilen estetik uygulamalardan biri vajina beyazlatma uygulamasıdır. Alanında uzman ve tecrübeli doktorların uyguladığı vajina beyazlatma işlemi lazer teknolojisi ile gerçekleştirilmektedir. Birçok cilt probleminin tedavisinde ve estetik operasyonlarda kullanılan lazer teknolojisi vajina beyazlatma işleminde de başarılı sonuçlar ortaya çıkarmaktadır. Genital bölgede birtakım nedenler ile renk deformasyonu,renk değişimi meydana gelmektedir. Bu nedenler şu şekilde sıralanabilmektedir; - İleri yaş - Genetik nedenler - Genital bölgeye uygulanan pudra ve kozmetik malzemeler - Enfeksiyonlar - Aşırı kilo - Hormonal dengesizlikler - Melatonin üretiminin fazla olması - Sentetik iç çamaşırı kullanmak - Doğum sonrası oluşan deformasyonlar - Düzensiz beslenme -iltihaplar -çeşitli cilt hastalıkları Bu nedenler ile kadınların genital bölgelerinin renginde kararma, koyulaşma ve esmerleşme gibi problemler yaşanmaktadır. Bu durum birçok kadında özgüven problemi açığa çıkarmakta ve cinsel yaşamlarını olumsuz yönde etkilemektedir. Günümüzde birçok kadın bu nedenler ile vajina beyazlatma uygulamalarına başvurmaktadır.

Vajina Beyazlatma Nasıl Yapılır?

Vajina beyazlatma işlemi; kadın genital bölgede iç dudaklar, dış dudaklar, anal bölge, makad bölgesi ve vajina girişinde uygulanabilmektedir. Bu uygulama oldukça konforlu olmakla birlikte yaklaşık 15 – 20 dakika sürmektedir. Bu işlem öncesinde 3 gün boyunca herhangi bir vajina beyazlaştırıcı krem sürmek, tıraş uygulamak ve bronzlaşmak önerilmemektedir. Aynı zamanda uygulama sonrasında iyileşme sürecinde rahat ve bol çamaşır ile kıyafetlerin tercih edilmesi gerekmektedir. Vajina beyazlatma uygulaması hastanın cilt tipi değerlendirildikten sonra lazer ayarı yapılarak gerçekleştirilmektedir. Herhangi bir anestezi ya da lokal anestezi uygulamasına ihtiyaç duyulmadan gerçekleştirilen vajina beyazlatma işlemi ağrı ve acı hissine neden olmamaktadır. Cilt tipine göre seans sayıları değişebilmekle birlikte genellikle işlem 3 seansta gerçekleştirilebilmektedir.

Vajina Beyazlatma Yöntemleri Nelerdir?

Günümüzde gerek internet ortamında gerekse piyasada vajina beyazlatmak amacı ile üretilen birçok kozmetik özellikli krem bulunmaktadır. Ancak bu kremlerin ya da losyonların her cilt tipine uygun olup olmadığı, herhangi bir alerjik reaksiyona neden olup olmayacağı ya da herhangi bir cilt problemine yol açıp açmayacağı tam anlamıyla bilinememekle birlikte başarılı sonuçlar verme oranı oldukça düşüktür. Aynı zamanda bu ürünler kalıcı beyazlık sağlamamaktadır. Bu nedenle doktorlar tarafından profesyonel bir şekilde ve tüm risk faktörleri değerlendirilerek ve önüne geçilerek uygulanan lazer yöntemi tercih edilmelidir. Lazerle Vajina Beyazlatma Lazerle vajina beyazlatma yöntemi sağlık açısından herhangi bir risk faktörü oluşturmayan estetik bir operasyondur. Aynı zamanda ağrı ve acı hissedilmemesi ve birkaç seans ile kısa sürede kalıcılık sağlayan bir uygulamadır. Uygulama öncesinde hastanın cilt tipi değerlendirilmekte ve planlama yapılarak uygulanmaktadır.